03 de maig 2007

Per provar que no quedi


Porto tota la setmana entrevistant-me amb els professionals més prestigiosos de la màgia negra i
del Tarot. I és que diumenge ens visita el Vilajoiosa, la nostra bèstia negra dels últims temps.
Curiosament aquest equip no ha vingut a Badalona a l’octubre o al febrer, no. Es plantarà a la nostra ciutat justament en el moment més decisiu i determinant per nosaltres, com en les altres nefastes ocasions...quina mala llet que té el destí!
Però no patiu. Aquí van alguns dels rituals que hem de seguir TOTS diumenge per canviar el curs de la història:

1.- Anar a l’avinguda de Navarra amb la roba a l’inrevés, incloent els calçotets. Això també és obligat pels jugadors. M’han garantit que és el primer pas per capgirar la mala sort.


2.- Si quan aneu al camp se us creua un gat negre l’heu de capturar com sigui i aplicar-li una passada de Titanlux blanc mate (nº8).

3.- Si veieu algun soci o aficionat que passa per sota una escala truqueu immediatament als Mossos i imputeu-li un delicte fals perquè se l’emportin. L’objectiu és evitar que entri a l’estadi. Després ja ho aclarirem tot...

4- Si observeu un tio que trepitja accidentalment una merda comuniqueu-ho ràpidament a la directiva perquè sigui l’encarregat de fer la sacada d’honor.

5- I sobretot i més important: deixeu-vos la veu animant els nostres durant els 90 minuts. Quan arribeu a casa ja us fotareu les pastilles del doctor Andreu.

Si algú coneix més remeis per atraure la bona sort que ho publiqui urgentment!!! Tota precaució és poca per vèncer el nostre botxí i seguir vius a la lliga.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Així es parla Garigot!

Quant a la penya, seria divertit que n'hi hagués una.

En Rubén és dels millors jugadors que tenim, amb un par de bemolls. De fet, abans de marxar al Villareal B (gran error que ha comprès, sembla) era el meu jugador preferit.

L'altre dia, a la facultat de periodisme es deia que aquest partit seria decisiu per el futur i així és.

Mira si hi ha collons, Garigot, que els dos últims partits a casa són contra els màxims rivals: La vila i el Barça B, que tant de bo baixi aquest any ia rrossegui al C. Aviam que en pensaria el senyor Laporta.

Visca el CF Badalona.

Llucià Garigot ha dit...

Gràcies dunkelwolf! Ets dels pocs que et poses un nom! Ja t'has recuperat de la diarrea? Quan t'afecta un virus així és fatal...
Així que a tu també t'agrada en Rubén, no? Jo ho tinc clar: és de lo milloret que tenim.
Així que a la facultat es parla del Badalona?? Quina sorpresa més agradable!! Jo només vaig anar a la facultat (de veterinaria)un mes fins que em van fer fora per enverinar 2 gats i fer-li la autòpisa a un conill que encara era viu...Bé, el que et vull dir és que a la meva època a la facultat només es parlava de sexe, drogues i revolucions! M'alegra saber que ara es toquen temes seriosos.
Apa dunke! Salut i visca el Badalona!!!

Anònim ha dit...

Al bada aquest any li falla el lateral esquerre, que no en té un de garanties, i el davanter centre, que de moment si que son molt lluitadors, pero escasos en el gol. En quant a Francisco crec que ha d'intentar crear un equip ´mes agressiu, amb mes collons, si que està molt bé que son molt tècnics, i toquen la pilota molt bé, pero amb això només, no serveix per pujar.
Garigot el Casado només fa que corre, mai encara l'u contra u, i això que fa tres anys si que ho feia...
En quant al tema de la Penya, on t'agradaria que es posés al camp, i quin seria el seu color? El colegiado la mascota?

Llucià Garigot ha dit...

Mira anònim, si en Casado encarava abans l'1 contra 1 és perquè amb en Calderé jugava més avançat. Ara la majoria de vegades juga al mig del camp i sovint s'ha de desgastar més en tasques defensives. Insisteixo que per mi és dels millors jugadors que tenim.

Pel que fa a l'ubicació del camp m'és igual: com si el volen fer en una plataforma al mig del mar, però que el facin ja!!!

I en Colegiado més que la meva mascota és el meu millor amic. És dels pocs ésers del que em puc fiar.

Apa, avia'm si aquesta tarda guanyem!!!!

Anònim ha dit...

Sí, va ser un virus molt tocacollons, però bé, avui seré de nou al peu del canó.

Doncs sí, jo vaig allà a l'autònoma i tinc un parell d'amics que segueixen la segona bé. Un d'ells és de l'hospi, però ja li he dit que no tenen res a fer aquest any.
Espero que el conill fos del vilajoyosa, al menys.

En Rubén és un bon jugador i, compte! que té un dels millors xuts de llarga distància que he vist.

Per cert, es sap algo del turó de la Batllòria?¿
Jo tinc el camp al costat de casa, però ja va sent hora que tinguem un estadi en condicions.

Bé doncs, aviam que passa avui a la tarda, jo auguro un 2-1.

Per cert, comenta-li a la meva companya Núria, que fa les preguntes als jugadors a la mitja part, que aviam si tria millors músiques...

Visca el Bada!

Llucià Garigot ha dit...

Qui és aquesta Núria???

És maca? Està soltera?

Investiga-m'ho això dunkelwolf!!!!

Anònim ha dit...

Laly:
Ei gent!!!
D'aqui una estona ens veurem tots al camp, i des d'aqui m'agradaria fer un crida. A tots els socis i aficionats del Badalona. Aviam si pot ser que per una vegada deixem de criticar durant el partit i animem l'equip per que falta ens fara a tots plegats. No us fa enveja quan en camps de futbol con Anfield es sent a la afició cantar el You'll never walk alone???
Animem durant 90 minuts i si s'ha de criticar ja es criticarà quan finalitzi el matx.
Visca el Badalona!!
Salutacions!!!

Anònim ha dit...

Laly:
Per cert jo també trobo que el Rubén és molt bon jugador, que a més és 4x4 i una figura així de lluitadora i a més un jugador jove no ens el podem perdre. Isi dieu que a l'equip li falta agressivitat em negareu que el Casado no la té aquesta agressivitat? Pregunteu-li als jugadors contraris!!!!

Anònim ha dit...

Aquesta tarde s´ha de lluitar contra les lesions, la bèstia negra, el temps, el que fagi falta.Però avui a de ser un dia important, o ara o mai.
És possible tenir aquest equip de poble, ja ciutat, a la 2A, la primera pedra la posarem avui cap aquest camí que ens ha de retornar a la categoria de plata del futbol espanyol.Públic, avui també és el nostre dia.
Visca CF Badalona!

Anònim ha dit...

4-0!!!!!!!

Això és una victòria i no les mandangues d'abans.

Si no m'equivoco, ens posem 4 o com a molt 5 empatats!

Ara toca guanyar o treure un punt a Elda i després apallissar el Barça B a casa.

Amunt Bada!

P.D.: La Núria aquesta està a RCB i a la mitja part, després dels comentaris, fa unes 20 preguntes a jugadors de l'equip.
Pregunta-li an Ramon, ell ho sabrà.

Llucià Garigot ha dit...

Gràcies dunke per la informació. En el proper partit ja l'escoltaré per saber quina veu té aquesta noia.