23 de maig 2007

Vota LLEI



Aquest diumenge anirem a votar amb ressaca després que ens haguem passat tota la nit bevent a dojo per celebrar que el Badalona lluitarà per l’ascens.
Des d’aquest espai vull donar el meu suport a l’únic candidat amb cara i ulls que es presenta: en Josep Valls del partit LLEI (
www.llei.org). Es tracta d’un home del poble, de la meva quinta i, com jo, d’un lluitador nat que no desisteix davant les adversitats. De tots els aspirants a alcalde ell és l’únic que s’ha embrutat les mans per arreglar carrers, aceres o escales que l’Ajuntament tenia abandonades. Això sí que és estimar Badalona!!!
A més, estic convençut que si surt elegit alcalde ens construirà el camp amb un tres i no res. Ell serà l’arquitecte, l’aparellador, el constructor i l’obrer. I en un parell d’anys a estrenar-lo, hòstia, sense tants embolics burocràtics!
Ja sé que és quasi impossible que el seu humil partit guanyi les eleccions, però ja em donaria per satisfet si sortís regidor. A les primeres eleccions que es va presentar va treure 700 vots. A les segones 1.400. Si en aquestes torna a doblar el seu suport segur que tindrà representació al Consistori i podrà tocar el collons a tota aquesta colla de funcionaris que l’únic que saben fer és enredar-nos amb bones paraules.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

o nene k pagina mas buena jojojojo

Anònim ha dit...

Laly:
Tan de bo tots els polítics miréssin tant per la ciutat, encara que no ho fessin amb les seves mans, pero no que miren només per enriquir-se ells.
Ànims!!!!!!

Anònim ha dit...

A banda de la petició per part seva de votar al Partit LLEI, que per altre banda em sembla el més honest de tots, probablement, hem de pensar ja en la final de dissabte.És possible que juguem la promoció? Ho aconseguirem?, jo estic convençut que ha d´esser així, després la situació marcarà el desenllaç, tant de bo, sigui positiu. Tots cap a Sant Adrià!
Visca CF Badalona!