25 de maig 2007

Insuportable


Si us plau, que sigui ja demà!! Fa dos dies que només menjo coses bullides i a la planxa perquè els nervis estan liquidant el meu estómac! No paro de produir ventositats i com aquestes no cessin, el pobre Colegiado morirà intoxicat.

També he comprat per internet un dels somnífers més potents del mercat per poder dormir aquesta nit. Com comprendreu, això no és qualitat de vida ni res.

Que arribi ja l'hora del partit, per favor!!!!.

Apa, salut, força i sort per a tothom, especialment per als nostres jugadors.

Visca el Badalona!!!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest dissabte em concetraré amb un bol de palomites i cervesa amb la connexió del canal 33.

A 2a!!!!!!

Anònim ha dit...

Laly:
Jo tambè estic neguitosa, i tinc ganes que arribi demà per poder anar al camp a animar els jugadors.
Tan de bò guanyem y l'hospi o l'alcoi puntxin, que ningu es quedi a casa a veure'l pel 33, pq no tindrà la mateixa emoció.
Visca el Badalona!!!
Salutacions!!!!

Anònim ha dit...

Ha sigut una pena, però tot i havent guanyat, ja se sap, mai pots deprendre de ningú.La grama no ens ha donat cap ajuda ( ja ho esperàvem), i l´Hospi ha tingut la sort de marcar a Elda al descompte quan millor ho tenia l´Eldenc per salvar-se, i després de tot el que ha fallat l´equip de la Comunitat, nosaltres seguirem a 2B amb molt d´orgull i a esperar la nostra oportunitat.
Visca Badalona.