10 de maig 2007

Arma secreta Recio




És típic del final de temporada que corrin maletins per tots els vestidors d’Espanya. Aquí tothom paga o rep. Paguen els ganduls que volen aconseguir amb diners allò que no s’han merescut al camp. Paguen els que tenen el seu objectiu a tocar però els falta una empenteta final que els catapulti a l’èxit. I reben aquells que ja no es juguen res…i algun que altre conjunt fraudulent que renuncia a tot per la pela…
Encara que l’Eldenc necessita guanyar per salvar-se és probable que algun dels nostres rivals li hagi promès una quantitat generosa per derrotar-nos.
Per contrarestar això, jo faria servir l’”arma secreta Recio”. Com que el pobre està amb la varicel·la el maquillaria de dalt a baix per ocultar-li els grans i l’enviaria cap a Elda amb el seu representant perquè el provin de cara a la pròxima temporada. L’objectiu no seria cap altre que introduir Recio al vestidor del nostre adversari perquè el virus faci la feina per nosaltres, je, je... Això no està penalitzat en el reglament, no?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Laly: La veritat es que no está mal pensat això del Recio, es una bona estratègia. De totes maneres amb l'arma secreta o no el que està ben clar és que aquest diumenge a Elda ens juguem la temporada, o pot ser no, però per si de cas més val assegurar-nos quan abans millor una de les places que donen pas a les eliminatories d'ascens a segona divisió. D'altra banda també m'agradaria des d'aqui donar tots els meus ànims als jugadors i tècnics del filial que diumenge al matí també juguen un partit molt important de cara al desenllaç de la lliga, i més després de veure que els equips catalans que ronden la taula baixa estan en llocs de descens. A tots molta sort i que passem un bon cap de setmana.
Salutacions!!!!
Visca el Badalona!!!

Anònim ha dit...

Nanu
Doncs sí amic Garigot, d´ara fins a final de temporada, i haurà ball de maletins, però d´això tothom en sospita.El que ens toca a nosaltres es emportar-nos la victòria del Pepico i a partir d´aquí somiar amb 2A. Pel partit de la setmana passada vaig dir que perquè no? un dia el Badalona fos el Getafe, mireu el que ha fet el conjunt del Sud de Madrid, algun dia nosaltres, que som del Nord de Barcelona, ho aconseguirem?, tant de bó. Però abans a somiar amb pujar a 2A, que és l´objectiu i el desitg de tots els badalonins.
Per cert, hi seré a Sevilla i desde allà intentaré assabantar-me del resultat del nostre equip.
Visca CF Badalona

Anònim ha dit...

Com a aficionat del Bdn no tinc gaires bones vibracions pel partit del diumenge, l'equip en els partits de fora li ha faltat caràcter... per no dir collons, i aquella gent sortirà a un mil per mil perque es juguen el descens, en fi espero equivocarme pero l'equip que tenim es massa tècnic per aquesta categoria i li falta agressivitat. En fi Garigot jo si fos tu posaria un ciri a Sant Anastasi... Força Penya Garigot

Llucià Garigot ha dit...

Tingues fe anònim!! Ja veuràs com demà guanyarem 0 a 3.
Ni que fos per provar-ho ja hagués posat el Ciri a Sant Anastasi i a qui faci falta, però els rectors de totes les parròquies de Badalona em tenen vetada l'entrada a la casa del Senyor fins que em confessi. I la veritat...són tantes les coses que m'he de fer perdonar que em fa mandra posar-m'hi...
Ànims i ENDAVANT LES ATXES!!!