25 d’abril 2007

Qüestió de fe


Si el CF Badalona fos una religió, el nostre Déu seria l’estadi municipal de futbol: tothom l’afirma però ningú l’ha vist.
Jo ja fa temps que m’he perdut en aquest procés: que si venem el patrimoni o no; que si ara es fa una permuta de terrenys o no; que si determinats partits polítics hi voten en contra (un d’ells té ara de cap de llista un Conseller de la Penya!); que si ara tot està en mans de la Generalitat; que si ara ballem una sevillana a la pota coixa, bla, bla, bla… Seguir tot aquest serial m’està afectant la salut i la meva amistat amb en Colegiado ja que sovint ha d’aguantar els meus mals humors.
En tots els àmbits de la vida sempre hi ha el típic optimista, i en el nostre cas és aquell que assegura tot convençut i desinformat “ja és segur: a finals d’aquest mes posaran la primera pedra!”. El pobre ho diu amb el mateix fervor que el Quixot anava a lluitar contra els gegants imaginaris...
Jo ja m’he tornat un pessimista total en aquest assumpte. I és que Badalona té un munt d’empreses més importants que el camp de futbol: el projecte Badalona capital europea del bàsquet, renovar el clavegueram del carrer Juan Valera, envernissar el Pont del Petroli o treure les cagades dels coloms dels bancs de la Rambla.
Diuen que la història és cíclica, així que ja em veig tornant als orígens, és a dir, jugant descalç a la sorra de la platja.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si no m'equivoco, la directiva s'ha pronunciat aquesta mateixa temporada dient que l'any que ve començen les obres. En qualsevol cas, ara que comença la campanya electoral, seria una qüestió a proposar a l'alcaldessa, i a la resta de candidats. No creus, amic Llucià?
D'altre banda, imagina't l'any que ve, jugant a Segona, dins de la LFP, en un camp com el de la nostra estimada Avinguda de Navarra…

Llucià Garigot ha dit...

Que n'ets de maco Albert!! Tu perquè encara ets mot jove però el comentari de "l'any que ve comencen les obres" el vinc escoltant jo des de la Segona República...
Pel que fa als candidats a l'alcaldia em semblaria vergonyós que ens utilitzessin per guanyar vots. Farien el camp perquè realment creuen en el nostre projecte o perquè els convé??
A mi, malgrat ser un home de moral dubtosa, se'm cauria la cara de vergonya posar la primera pedra abans de les eleccions. És més, com ho facin el que li fotarà una pedra al cap d'algú seré jo!!! Perdó, m'he excedit. Ho retiro.
Cuida't Albert!!

Anònim ha dit...

Badalona necessita un camp decent per l´expectativa i perquè Badalona no pot donar la imatge d´un camp vell i no adaptat als nous temps, el camp és entranyable però vell,i el pitjor és la dificultat que tenim els aficionats del cf Badalona per accedir-hi,l´imatge que donem als equips que ens visiten és d´un camp de la república.
Camp Ja!
Abans Levante B, a per ells!