17 d’abril 2007

Metamorfosi


Les setmanes després d’una desfeta com la de Lleida són de mal portar. A mi almenys em costa llevar-me, menjar (beure, en canvi, no) i concentrar-me en les meves obligacions. Mireu si estic despistat que avui quasi enverino el pobre col.legiado quan li he posat mata-rates enlloc del seu pinso...
Les partides de dòmino tampoc són el mateix, fins al punt que no em queda moral d’aprofitar-me dels meus companys de joc utilitzant males arts. Quan vaig als súpers tampoc em veig amb esma d’omplir-me les butxaques de productes que mai passaran per caixa. Tampoc tinc ganes d’inventar-me excuses per no pagar les factures i ja he donat ordre al banc (la de la finestreta creia que veia una al·lucinació) perquè em posin al dia de tots els pagaments.
En definitiva, perd el Badalona i em transformo en el que no sóc: un tio legal. Més derrotes com la de Lleida i encara sóc capaç de fundar una ONG, d’anar cada diumenge a missa i de tornar-me ecologista.
No vaig bé, no. Així que demano a la plantilla escapulada una mica de compassió. Si us plau, diumenge foteu-li una pallissa a l’Alacant!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Laly:
Per a mi les sensacions després d'un desfeta així no són tan duraderes, però si que es veritat que no afronto igual el final del cap de setmana, a sobre de que el futbol significa la fi d'aquest només em falta qeu hagi perdut el Badalona per acabar d'arreglar-ho. Esperem que aquest cap de setmana tingui un final ben diferent del passat.
Salutacions!!!!!

Anònim ha dit...

Ei, Garigot, se sap algo del nou camp del Bada?

Estem farts de veure aquella fossa pudenta a la Batllòria...

Ens haurem d'esperar a les eleccions perquè la senyora Arqué faci un acte electoralista i fer-se la foto amb la primera pedra?

Visca el Badalona, de totes formes.

Aquest diumenge tornarem a posar-nos en al pomada.

Anònim ha dit...

Aquest diumenge s´ha de guanyar si o si,no podem desaprofitar més oportunitats.
A per totes nois!
Visca el Badalona