12 d’abril 2007

Carretera, cargolada i victòria!!



Tot i que condueixo sense carnet (sóc autodidacta), sempre he preferit anar als desplaçaments del Badalona amb el meu "Dos Cavalls". Us seré molt franc, si els de la Penya Blava sortissin al migdia m’apuntaria amb ells, però com que tenen la mala costum d’ iniciar els trajectes a trenc d’alba i a més no accepten gossos... Em queda l’opció dels betualians, però als meus 83 anys el meu cap ja no està preparat per aguantar hores i hores de cants, tambors i xiscles.
Així que habitualment em llenço a la carretera pel meu compte, tal i com faré dissabte. Sortiré a la una del migdia i arribaré a Lleida per la Nacional II cap a les tres de la tarda. Un cop allà em fotaré una cargolada de campionat i després de fugar-me per la finestreta del lavabo del restaurant, aniré al camp.
Els aficionats més pessimistes diuen que amb les baixes que tenim, el Lleida ens apallissarà. Els que afirmen això deuen pensar que els nostres jugadors suplents són coixos... Podem guanyar. De fet guanyarem. I és que qualsevol futbolista que es posi la samarreta escapulada li ha d’entrar la mateixa motivació i força (i encara més si és suplent) que a un individu que després d’un llarg període d’abstinència sexual s’està introduint un condó per començar una guerra plena d’entrega i passió.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

a part de que el nostre equip plè de lesionats estigui arruinant totes les mutues i asseguradores de badalona... ei, no perdem l'esperança... crec que serà el típic partit sense gaire futbol, i de resultat curt...només hem de confiar en marcar 1 golet, i fer el que millor sabem aquest any, que no ens hen marquin cap.

Anònim ha dit...

ombre pues podria acerme el favor d llevarme kon usted a lleida no???es k esta semana no puedo ir xk no ponen autokar.
me puede kontestar a: til706@hotmail.com
GRACIAS

Anònim ha dit...

Crec que el lleida, que és un equip pensat de la zona de dalt, pot deixar jugar a la pilota, no crec que sigui un partit tan farragós com són els que es juguen aquests dies amb els equips de la part baixa, partits difícils perquè els rivals es tanquen i aprofiten al màxim les oportunitats per sortir de la zona de descens.Aquest es juga a un bon camp, gran,i dóna possibilitat per praticar futbol, i d´això el badalona si es posa en sap, per tant, confiem en una victòria escapulada, tot i que, el lleida es quasi l´últim tren de la zona privilegiada.