06 de juny 2007

Torna, avi

Hola, sóc la Sabrina Garigot, per desgràcia meva neta d’en Llucià. Malgrat que el meu avi és un fatxenda i li tinc poc apreci estic una mica preocupada perquè fa dies que no apareix per casa.
Va sortir el dissabte per anar a veure el partit a Ripollet i des de llavors no ha tornat. Algunes amigues meves (a qui per cert el molt depravat ha intentat seduir en més d’una ocasió) m’han assegurat que l’han vist deambular pels voltants del carrer de Mar juntament amb en Colegiado. M’han dit que el seu aspecte era molt dolent ja que tenia la cara desencaixada, els ulls absents i un pentinat i barba pròpia d’un sense sostre.
No entenc com al desgraciat del meu avi li poden afectar tant les derrotes del Badalona. A mi em té marginada i en canvi entrega tota la seva energia i amor a un club de futbol...S’ha de ser burro!
Crec que el que el va acabar de trastocar va ser que li digués que jo mai seré escapulada perquè en realitat aprecio la Gramenet i que aquest estiu em faré sòcia. Va ser confessar-li això que es va tornar blanc i va caure desplomat.
Suposo que tantes sorpreses desagradables en tan poc temps l’han afectat seriosament.
Si us plau, si algú el veu per Badalona digueu-li que torni a casa perquè no es pot morir sense haver fet el testament. Que m’ha de deixar arreglada!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La temporada no ha acabat del tot bé, perquè l´objectiu de la temporada es va escapar en l´últim minut, i ara el ripollet guanya al Badalona, però penso que la copa catalunya no ha estat un partit pres com a importantísim.En qualsevol cas, vacances per la gent del Badalona, a pensar en la renovació de la plantilla, y fer un equip encara més fort per assumir el repte de la 2A, abans, un camp nou no ens aniria gens malament.
Bon estiu, Visca CF Badalona.

Anònim ha dit...

La derrota a Ripollet va ser dura, però...

se la van prendre en serio?