04 de maig 2008

Bon dia a tothom!

Riiiiiiiiing!!!!!!!!!!!!! Apago el despertador. Tinc el cap confús. Fins fa poc somiava. Em pessigo i em faig mal. Sí, estic despert. Segur? En Colegiado em ve a donar el bon dia i m’impregna la cara de baves. Sí, definitivament estic despert. El somni s’ha acabat. Quina llàstima: era tan realista... Intento situar-me mentalment mentre vaig a buidar l’orinal. La il.lusió s’ha esfumat, sí, però l’any vinent tornarem a perseguir-la, no? Aix! De sobte recordo que la junta d’en Casquete plega. O almenys això és el que diu... Algú tindrà el coratge d’agafar el timó d’un club de futbol en una ciutat on només s’ajuda al bàsquet? Sí, sembla que hi ha una alternativa: un desconegut de l’afició que es dedica a fer cafè. No, no és en Julio Jiménez, però crec que el seu currículum en el món del futbol és una fulla en blanc. Què passarà amb el Badalona? Em preparo una torrada i una tassa de cafè (no sé si és de la marca del “salvador”). Vaig a seure al sofà i ensopego amb una tifa d’en Colegiado. El molt brut l’ha descarregat fora del lloc indicat. Quina merda!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims cullons!

Visca el Bada.

Forts en l'èxit i fidels en el fracàs

Anònim ha dit...

Dels últims anys, per mi aquest ha sigut el pitjor i no ho entenc, perque en principi la plantilla era la millor, si mes no la mes cara... no entenc on s'ha fallat

Anònim ha dit...

Portàvem uns anys bons, aquest ha estat normal , no hem aconseguit la zona de promoció però tampoc patim per la part de descens, que no es poc, si no , fixem-nos en equips històrics abaix.
Necessitem més veterania, mireu el Gavà, o nosaltres els últims anys, la veterania a 2B és un factor important, sino mirem equips com Barça B o Espanyol B, jugadors joves amb qualitat però falta de veterania en una dura categoria.
L´any que ve a millorar en el que s´ha fallat.

Visca el Badalona!

Anònim ha dit...

Francisco al puto carrer JA!!!!

Anònim ha dit...

La veritat és que jo també canviaria d'entrenador...

Fitxem l'Agné!

Anònim ha dit...

Garigot encuesta ya. entrenador ideal para el Badalona.

Llucià Garigot ha dit...

Ok, em sembla bé l'enquesta, però hauria de posar els noms dels tècnics a les opcions.
Aneu dient-ne uns quants i després els esriuré a l'enquesta.
Jo proposo en Paco Clos!!!!!

Anònim ha dit...

FRANCISCO PRINCIPAL CULPABLE....

Anònim ha dit...

Si marxa Francisco o el fan fora,sembla un bon entrenador així no ho tinc tan clar de que marxi, però si marxès, portaria a Oliva ex de l´Hospitalet, que va estar a punt de fitxar per la Real Sociedad, Villarreal B...

Visca el Badalona!

Anònim ha dit...

Manolo González

Anònim ha dit...

Proposo Manolo Márquez, actual tècnic del Prat. No calen noms, calen tècnics que en sàpiguen, i el Márquez en sap molt.

Anònim ha dit...

I si provem el del filial, també sembla que domina i no ens costaría tant com el Francisco i podríem fitxar millors jugadors.
El Francisco sempre fa els canvis als mateixos minuts, a no ser que hi hagi lesió i en dos anys no ha aconseguit playoff es que ha fracassat

Anònim ha dit...

Doncs jo també apostaria pel del filial, que està fent una temporada superba...

Anònim ha dit...

Tampoco entiendo porque la directiva no buscó un revulsivo cambiando al mister, en resumen otro año tiraos en segunda B, acumulando gasto en jugadores que no han dado la talla...

força Bada

Anònim ha dit...

Una nova derrota i ja ni a la copa...això es un fracàs... han de canviar moltes coses per l'any vinent... començant per l'entrenador