13 de gener 2008

Gol especialitat de la Casa Tarradelles

Goool!! Goool!!! Goool!! Escric aquest article en calent!!! No és que estigui immers en un precoit, sinó que estic escoltant en Duran cantar el gol d’en Tarradelles! De penal i a l’últim minut! Ai el cor!! Quin orgasme futbolístic!!!
Me n’alegro especialment per en Tarradelles perquè el xaval s’ho mereix després del llarg calvari que ha passat. És cert que el negoci de les pizzes li permet no patir pel seu benestar, però a nivell futbolístic necessitava una dosi de moral com aquesta per tornar a ser el gran jugador que tantes tardes de glòria ens ha donat. Felicitats Pere!! Avui em fotaré una 4 estacions a la teva salut!!!

28 comentaris:

Anònim ha dit...

Ho he vist i no m'ho creia. Dos partits seguits guanyant a casa?
Però què és això?

A veure si serveix com a reacció de debó i anem cap amunt, cullons. Si haguessim guanyat a casa aquells partits tontos (miapuesta, oriola, villajoyosa, alcoyano...) un altre gall cantaria.

Anònim ha dit...

L´equip va bé, sens dubte en el començament d´aquest any 2008, guanyar a Benidorm i Orihuela, dos equips de la part alta, i més aquest últim que havia golejat als seus rivals a la seva casa en el anteriors partits arribant a marca 6 gols, avui a passat per la factura del Badalona.
Quina important victòria per agafar moral, per allunyar-se de la zona baixa i somiar amb la de dalt.
Visca el Badalona!

Anònim ha dit...

Dos partidos seguidos ganando.. y por si fuera poco fuera de casa!!!

Ahora a esperar que continue la racha tambien en casa para escapar de la zona peligrosa.

SALUDOS

Anònim ha dit...

Any nou i Badalona nou.
Gran Tarradelles: "Ja sóc aquí!", va dir a Oriola per començar a posar les coses al seu lloc. 0-1 de penal en els darrers minuts! Si guanyem un parell de partits més en les tres properes jornades ja podrem començar a somiar…
Per cert, aquest diumenge no podré anar a l'Avinguda de Navarra perquè presento el meu nou disc al Luz de Gas i l'actuació comença a les set de la tarda. Suposo que cap dels que passeu per aquest bloc podreu venir, però sí que m'agradaria veure-us quan actui a Badalona. Serà al Teatre Zorrilla, al mes de maig.
Ah! Compreu el disc!

Visca el Badalona!

Llucià Garigot ha dit...

Albert jo sóc home d'emule, però en el teu cas faré l'esforç i el compraré. Això sí, amb els diners d'un altre...I és que ara que sóc a la part final de la vida no comencaré a fer les coses 100x100 legals...

Anònim ha dit...

Per què ja no fas les teves versions futbolístiques a Rac1?

Dit això, jo potser tampoc podré anar-hi, ja que em coincideix amb el bàsquet... i em fot ràbia, perquè fot un mes que no veig el Bada, i l'últim partit contra l'Alcoyano va ser nefasta.

Espero que els que hi aneu recompenseu a l'equip per aquestes dues victòries a fora.

Amunt Bada!

Llucià Garigot ha dit...

Albert! Jo sí que vindré a Luz de Gas, que m'han dit que a la nit s'omple de dones deshinibides!!
Ens veiem allà!!!!

L'Avi ha dit...

Casumlolla, Albert, jo per poc que pugui aniré al Luz de Gas a la presentaciço del teu disc...

Anònim ha dit...

Gràcies família! Sereu benvinguts, els que vingueu. Serà un honor que l'Avi volti per allà… Els que no, com ja he dit, tingueu en compte que al maig actuaré al teatre Zorrilla de la nostra ciutat.
Per cert, Dunkelwolf, fa dos anys que no estic a RAC1, ara faig les meves cançons "esportives" a COM Ràdio (91.0).
Abraçades i Visca el Badalona!

Llucià Garigot ha dit...

Albert Fibla ha dit...
"Gràcies família! Sereu benvinguts, els que vingueu. Serà un honor que l'Avi volti per allà"

Albeeeert!!! Que passa que l'honor és només si vé l'avi?? I jo no compto o què?? Et prometo que em comportaré...

PD: s'haurà de pagar per entrar?? És una pregunta que se m'ha acudit sobre la marxa...je, je...

Anònim ha dit...

Jajaja! Garigot! No t'enfadis, home. Tu saps que amb mi ho tens tot pagat (be, el disc millor que te'l compris). Si m'asseguras que vindràs, et convido. Però no ho diguis a ningú, eh…
Ja m'agradaria poder convidar a tots els socis del Badalona, però em sembla que als del Luz de Gas no els agradaria massa.
Salutacions a tothom i Visca el Badalona!

Llucià Garigot ha dit...

Han donat la baixa a en Yerai. Sempre serà recordat com un dels millors futbolistes que ha vestit la samarreta escapulada... Bona sort crack!!

Anònim ha dit...

Diumenge passat vaig parlar amb el seu representant, el 'Màgic' Díaz (ex jugador de l'Espanyol), i em va dir que el Francisco mai no el va posar en el seu lloc: el mig centre. Es veu que en Yeray havia de jugar en la posició de Santi Amaro o Christian i no per la banda o a la mitja punta… No se, a mi no em va semblar precisament una meravella de futbolista.

Anònim ha dit...

El que no entenc és que fins ara ha jugat sempre, tot i que el Isaias li dona mil voltes, com si fos imprescindible. I ara li donen la baixa.

Si era un jugador tant "genial", per què se'l treuen de sobre?

Anònim ha dit...

una pregunta en pep arau akest com es ke juga de interior?
si es lateral?
ke tal es akest chaval
pk ultimament esta jugant tot i be

Anònim ha dit...

A mi tampoc em va agradar gens. L'únic que feia dignament era picar les faltes per l'esquerra.

L'Isaias li dóna mil voltes, efectivament.

Per cert, el que està fent el B a 1ª catalana és per treure's el barret,nanos.

Anònim ha dit...

Laly:
Que bè que haguem tret els sis punts d'aquest dos desplaçamaents, jo per mi eren els sis punt més difícils de tota la temporada.
Quines ganes d'anar aquest diumenge al camp, porto sense anar al camp des del 16 de Decembre, ja en tinc ganes, i a més amb sesió doble.
Jo voldria des d'aqui felicitat tant al filial com al Juvenil d'honor per la feina que estant fent aquesta temporada, tan de bo el primer equip enganxi una bona ratxa i entrem tots en una dinàmica positiva.
Personalment me n'alegro que hagin donat la baixa al Yeray, no m'agrada que un jugador al camp s'amagui, així a veure si l'Isaías té més oportunitats per que el noi s'ho val.
Salutacions!!!
Visca el Badalona!!!

Anònim ha dit...

Heu vist això del fitxatge del futbolista francés, Thomas Deruda? Què us sembla?

Anònim ha dit...

Laly:
Sobre el nou jugador no cal que ens deixem impresionar pel fet que vingui cedit de l'Olumpique de Marsella, ja que investigant per internet he trobat la seva fitxa;
04-05: MarsellaB
05-06: Marsella 2 parits
06-07(spet): Libourne segona divisió 10 partits
06-07 (dec): 3 partits
06-07: libourne: 10 partits
07-08 (gen) Amiens segona divisió: 1 partit.
Amb aixó no estic dient que sigui un mal jugador, però que tampoc ens deixem impresionar pel nom de l'equip d'on ve. Quan el veiem jugar ja decidirem si és bo o no.
Salutacions!!!
Visca el Badalona!!!

Anònim ha dit...

Veurem si el jugador francés aporta quelcom però en tot cas es pot dir que es un fitxatge sorpresa pel club d´on prové.
A per la victoria davant l´Espanyol B.
Visca el Badalona!

Anònim ha dit...

Laly:
L'infermeria es va buidant poc a poc!!!
En Blanco ja té l'alta mèdica!!!!

Anònim ha dit...

Quan podrà jugar, en Blanco?

I a quina posició juga, aquest francès¿

Serà el primer jugador negre en jugar al Badalona?

Anònim ha dit...

El meu avi me n'havia parlat d'un altre de jugador negre del Badalona. Es deia Betancurt.

Anònim ha dit...

Laly:
El jugador nou és migcampista.
I a la web posava que en Blanco ja podria jugar aquesta mateixa setmana i el míster ho volia!!

Anònim ha dit...

pero si thomas0 deruda no es negro..

www.betulians.crearforo.es

Llucià Garigot ha dit...

En Betancour, quin gran jugador...Com aquest francès sigui la meitat de bo que ell pujem a segona.
Per cert, algu pot confirmar si és negre o no?

Anònim ha dit...

3 noves incorporacions, lesionats recuperats i l´equip amb bona dosi de moral després de guanyar fora de casa a dos camps difícils, amb el que comporta guanyar fora de casa a 2B que és sumament complicat.
Ara pels tres punts a casa i confirmar la bona ratxa, importantíssim guanyar i començar a somiar.
Visca el Badalona!

Anònim ha dit...

CONTESTO A PK DEL 15 DE ENERO.
YO HE VISTO A PEP ARAU JUGANDO DE EXTREMO IZQUIERDO Y DE LATERAL Y COÑO ESTE JOVEN MUY MUY RAPIDO ES MUY BUENO, NUNCA TIRA LA TOALLA, Y SIEMPRE PONE LOS HUEVOS EN EL CAMPO, ES DE VERDAD UN HOMBRE MUY TRABAJADOR.
YO LO COLOCARIA SIEMPRE DE EXTREMO Y POR LA IZQUIERDA, PUEDE BAJAR MUCHAS PELOTAS Y LAS ENTREGA BIEN.
ES UNA PROMESA JOVEN CON 21 AÑOS.
MISTER APUESTA POR EL.
VISCA EL BADALONA