20 d’agost 2007

Perdut, confós, atordit...


0 CF Badalona (guanyem als penals): Rubén, Cerveró, Alain, Càmara, Alfonso, Cristian, Jacobo, Santi Amaro, Rubén Casado, Blanco i Diego Gascón. També van jugar Isaías, Macanàs, Pep Arau i Yeray.

0 UE Sant Andreu: Aurreko, Càrdenas, Leo Bermejo, Jorge Recio, Joyce Moreno, Dani Martí, Fran Piera, Javi Recio, Marcos, Lanzarote i Lezaun. També van jugar Fran Grima, Alex, Miralles i Eloy.

Àrbitre: Corredor Pérez. Va expulsar amb vermella directa Bruce Lee Cristian per una falteta de res (88’).


Ja ha caigut el primer títol i hem salvat la temporada perquè passi el que passi a partir del proper diumenge no l’acabarem en blanc! De tota manera m’agradaria fer algunes puntualitzacions del que vam viure ahir.
La majoria d’aficionats no coneixíem gran part de la plantilla i com que es tractava del partit de presentació esperàvem una exposició personal de cada nou jugador abans de l’enfrontament. Un per un, haurien d’haver agafat el micro davant de tots nosaltres i presentar-se: “hola, em dic Pepito, tinc 25 anys, jugo de migcampista i m’avergonyeixo del meu passat esportiu. Sort que he fitxat pel Badalona! Vull donar les gràcies a la seva directiva per haver dignificat la meva carrera. Les meves aficions són el cinema, llegir, el tuning i anar a fer una copeta de tant en tant...Us prometo que m’esforçaré al màxim per assolir l’ascens encara que no tinguem camp per jugar a segona A. Visca el Badalona!”
Això hagués estat el millor perquè, almenys jo, vaig estar molt, però que molt perdut i confós. De fet coneixia millor el Sant Andreu (Recio, Dani Martí, Lezaún, Santos) que no pas el Bada. I segur que no vaig ser l’únic perquè a l’enquesta en la que us preguntava sobre els nous fitxatges ha guanyat, amb un 38%, l’opció “no els conec però han de ser bons.”
El joc no va ser per tirar cohets. Normal. O és que vosaltres quan aneu a una nova empresa ja rendiu al cent per cent des del primer dia?

17 comentaris:

Anònim ha dit...

L'Equip ahir no em va agradar gens, la banda esquerra va estar molt fluixa, el jacobo aquest es molt baixet i l'Alain va estar molt lent, tampoc entenc com es que no tenim un davanter centre, perque el que va jugar ahir no crec que ho fos... podé estava col.locat ahir en aquesta posició perque faltava el Prats, només va aportar alguna coseta el Santi Amaro. El Sant Andreu va ser superior. En fi esperem que es recuperin els leasionats aviat. Després del que vaig veure ahir crec que teniem molt millor plantilla l'any passat que aquest...

Anònim ha dit...

Creo que como todos los años empezaremos renqueando hasta que los nuevos fichajes se adapten y los veteranos que quedan Cámara, Macanás,Blanco,... formen la piña en el vesturio con las nuevas incorporaciones, el mister parece que controla y sabrá apoyarse en la muy buena gente de que dispone y conoce.Aupa Badalona.

Anònim ha dit...

Comença la setmana, amb ella la lliga de 2B, és ben cert que en els últims anys estem acostumats a equips força competitius, seria decepcionant trobar-nos amb un equip que no ho fos, pero jo penso i crec que tornarem a lluitar per l´ascens.
Tant de bo sigui així.
Visca CF Badalona.

Anònim ha dit...

S´ha de confiar en l´equip, encara tot els badalonins tenim gravades les imatges d´un camp del centenari ple d´alegria i de goig, amb l´ascens de l´equip a 2B, el partit del centenari, el partit contra l´Hospi el dia de la consecució de la lliga de 2B, el partit contra el Linares, el partit de copa amb el Barça a Badalona. Hem de continuar fent història, hem de confiar en aquest equip nou, som-hi cap a 2A tots junts.
Visca el Badalona!

Anònim ha dit...

Falta un delantero centro como el comer!!!

Anònim ha dit...

Todavía se está a la espera de fichar un delantero sub-23 o sino se inscribirá a uno del filial según dice Ramon Durán en el Mundo Deportivo.Así que si nos falta pólvora arriba o necesitamos más , seguramente si el club encuentra algo adecuado se reforzará de fuera o de casa.

Anònim ha dit...

Comença la lliga, això ja és seriós.
Primer partit amb un equip complicat, l´Orihuela, que aquest any té com a objectiu la zona de promoció.
Endavant Badalona!!!

Anònim ha dit...

Jo de moment sóc molt pesimista, espero que l'equip em fagi cambiar d'opinió en breu. De moment la pretemporada ha sigut molt fluixeta

Anònim ha dit...

SIEMPRE FIELES¡¡¡¡

www.betulians.crearforo.es

Llucià Garigot ha dit...

Collons, Juventud Ultra! Al final et cobraré per fer publicitat al meu blog!!!

Visca el Badalona!! Diumenge a serem colíders!!!!

Anònim ha dit...

Per cert nanos, sabeu si diumenge les oficines del club són oberteS?

He de renovar el carnet!

Em deixaran entrar amb el de l'any passat?

Salut

Visca el Bada

Anònim ha dit...

el primer partido si ke te dejan pèro el segundo ya no kuela. el domingo no estara abierto es de lunes a viernes de 5 a 8:30 trabajan menos ke el gobierno.

llucia ya tenemos enlace de foro a foro XDXD

Llucià Garigot ha dit...

D'això es tracta, Juventud Ultra!! Em d'estar tots units perquè durant massa temps el badalonisme ha estat dividit!!

Dunkelwolf, si vols dóna'm el teu carnet, el passo pel meu scànner i te'l deixo com nou!! També falsifico passis de llotja i tribuna i per ser tu t'ho faré de franc!!

Visca el Bada!!!!

Anònim ha dit...

el ke kiera acerse socio de betulians ke envie un email a

aaronbetulian16@hotmail.com

gracias.

Anònim ha dit...

Pues gracias por decirlo, así me ahorro de comprar entrada hoy.

Llucià, tinc un amic que també entra amb un cartró del Caprabo, però jo sóc un romàntic i m'agrada fardar de carnet legal xD

Bé, aviam que passa aquesta tarda, que aquests d'Orihuela són un os dur, i més amb les baixes de Prats i Corominas.

Doncs res, aviam si això s'anima quan comenci la temporada.

Amunt Badalona!

Anònim ha dit...

Partit complicat, perquè l´equip d´Orihuela s´ha reforçat extraordinariament bé, serà difícil aquest partit, però s´ha de demostrar que nosaltres també tenim equip per estar a dalt.Cap als primers tres punts!
Visca CF Badalona

Anònim ha dit...

emos dado la pena, como ekipo i como aficion.verguenza ma dao oi a mi.