30 de juliol 2007

Contra els homes




Una de les moltes coses bones que ha fet la junta d’en Casquete és modernitzar el club. Per això em sorprèn que encara arrosegui l’anacronisme de posar més barats els carnets de les dones respecte els dels homes. Concretament els dels mascles puja a 118 euros i els de les femelles a 70. I jo em pregunto: algú em pot donar una sola raó que justifiqui aquesta discriminació?
Trobaria lògica una quota reduïda per algú que està a l’atur o per a un mileurista o fins i tot per a un home que no arriba a final de mes perquè la pensió que ha de pagar a la seva exmuller l’ofega. Però quin sentit té que una senyora, pel sol fet de ser-ho, pagui la meitat que un cavaller?
Jo em pensava que podia venjar-me d’aquesta injustícia enganyant els empleats del club, però es veu que la meva disfressa no era prou bona... Això sí, a la sortida de les oficines un soci veterà dels de tota la vida (no us diré qui) em va tirar la canya.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

És un preu raonable? Aconseguirem omplir la massa de socis vist el joc de temporades anteriors? S´ha ilusionat a la afició amb les noves incorporacions? Disfrutarem aquest any?
Penso que pot ser un , Sí
Visca CF Badalona

Anònim ha dit...

Garigot, t'hauries d'haver fet passar per un noi de 18 anys, que encara pagan menys que les dones.

Llucià Garigot ha dit...

I com vols que dissimuli les meves arrugues i la meva veu de iaio?
No et preocupis, he fet sòcia a la meva néta i com que el porter de l'entrada mai mira el nom del carnet entraré per la meitat de preu!

Anònim ha dit...

Si volem evolucionar en l´apartat de socis, el primer que hauríem de fer es innovar.
És lógic que hi hagi gent gran, però això no hauria de ser un tòpic,perquè volem gent gran de tota la vida però també gent jove per donar un altre caire de futur al nostre club, de renovació, de prosperitat.
No pot ser que un jove i/o universitari pagui el mateix que un sènior, mentrestant un jubilat en pagui menys. Ens podríem fixar en models com els del Lleida o Terrassa, que garantitzen el carnet de soci de forma més assequible fins els 24 anys com fa el Terrassa, o el LLeida que ho fa fins els 21 i Universitaris, no com nosaltres que a partir de 18 anys sembla que disposem d´un gran salari,abans potser amb 18 anys el joves tenien autonomia econòmica i depèn de les families s´ho podien permetre, ara un jove fins els 24 segueix sent jove si estudia i sinó també. Més oportunitats als joves i als universitaris senyor Casquete!

PD:No sé quina opinió té vostè senyor Garigot com a jubilat, torn de rèplica potser..acceptaré el que digui

el puto amo ha dit...

16 años, socio del badalona desde el año pasao nº 2759 (es lo ke pone en el carnet)a mi me lo ponen perfecto i a tos los xavales como yo pa ke nos agamos socios del badalona. i a partir de los 18 kreo ke se paga 70 i eso no os kejeis kesta mui bien, en otros klubs es aun peor el tema de los socios asi k......
BADALONA A SEGUNDA A¡¡¡
BETULIANS SIEMPRE FIELES¡¡¡

www.betulians.crearforo.es

PD:LLUCIA GARIGOT VENTE CON NOSOTROS A KANTAR,TANTO KE ERES DEL BADALONA.XD

Llucià Garigot ha dit...

Amic ultra,

A partir dels 18 anys es paga 70... si ets una dona! Si ets un home, 118, que no és cap exageració.
Jo del que em queixo NO és dels preus, sinó que les senyores paguin menys!
Pel que fa a unir-me amb vosaltres això està fet sempre i quan em convideu a uns cognyacs!!
Endavant les atxes i VISCA EL BADALONA!!!

Llucià Garigot ha dit...

Amic anònim,

Que facin el que vulguin amb els carnets!
Com que sóc amic d'en Serra em guanyaré el seu favor i entraré cada diumenge per la seva porta d'accés...

Anònim ha dit...

És bona aquesta Garigot; el que sembla que va per bon camí és l´augment de socis almenys joves que no va malament,l´afició hi serà, esperem que el jugadors corresponguin a l´entitat que els hi dóna l´oportunitat de jugar i deixin el nom del nostre Badalona el més amunt possible.
Visca CF Badalona!

Anònim ha dit...

a vegades les opinions masclistes en les empreses ens afavoreixen

dona...