20 de juliol 2007

El mètode Garigot


Estimada parròquia escapulada: per fi aquesta gent d’ONO s’ha dignat a arreglar-me la meva connexió a internet! Em sap molt de greu haver deixat mig abandonat aquest blog perquè sé que ha afectat negativament la vida d’alguns de vosaltres...
Com sabeu la pretemporada ja ha començat...sense en Francisco que està de baixa per una amigdalitis. S’especula que la culpa és d’un Cohibas del número 8.
Davant aquesta absència la directiva m’ha demanat que circumstancialment em faci càrrec de l’equip. Com que no he pogut parlar amb el míster (l’home no té veu) estic implantant la meva filosofia de joc que consisteix en guanyar els partits de forma fraudulenta, és a dir, enredant l’àrbitre i fent malifetes al contrari.
Un dia abans d’iniciar els entrenaments vaig ordenar que instal·lessin micròfons al vestidor visitant i uns potents altaveus al nostre per poder conèixer amb antelació l’estratègia del rival.
Igualment hem creat una estació de radioaficionat pirata per intervenir la senyal del pinganillo del col·legiat. Imagineu-vos la quantitat d’ordres falses que se li poden donar! “Agresión intencionada del 4 visitante a un contrario”, per exemple.
Ja a la primera sessió preparatòria vam treballar les caigudes dins l’àrea. Aprenent bé això tenim dos gols de penal assegurat per partit.
També els vaig ensenyar com deixar grogui durant 15 minuts un adversari. No us dono més detalls perquè només d’imaginar-ho em dóna una angúnia...
La propera setmana seguirem familiaritzant-nos amb altres tècniques similars que, sens dubte, ens garanteixen l’ascens a segona. I és que avui dia si fa no fa tothom entrena i juga de la mateixa manera i, per tant, s’han d’aplicar alternatives revolucionàries i efectives.
Estic segur que quan torni en Francisco estarà satisfet de la meva feina.


8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ya no pone dibujos?

Anònim ha dit...

jajajajajajajajjajajaj este hombre esta mu loko jajajjaj eres el amoooo¡¡¡

entrad i registraos en el foro de los betulians¡¡¡¡

www.betulians.crearforo.es

Llucià Garigot ha dit...

Sí que poso dibuixos, el que passa és que l'avi necessita 3 o 4 dies per assimilar el text publicat i fer una il.lustració excel.lent...El problema és que abans necessitava 5 minuts...Se'ns està fent gran...

Anònim ha dit...

Mica en mica es va configurant una plantilla jove, on jugadors que vénen d´equips de la categoria omplen els buits deixats.Esperem que aquest equip ens doni alguna que altre alegria aquest any.
Per cert, s´ha confirmat la venda de Oscar Ramírez al Sevilla, esperem que el conjunt sevillà ens hagi deixat un bons calerons per fer una millor plantilla, potser necessitem a un jugador important de pes, en tot cas la configuració de la plantilla sembla bona, ho comprobarem quan comencem.

Anònim ha dit...

No conec gaire els nous fitxatges, però confio en que ens ajudin a lluitar per estar a dalt.

Una bona notícia el traspàs de l'Oscar Ramírez. Suposu que no hi dec entendre gaire de futbol, perque diuen que molts equips li anaven al darrera, i en canvi a mi mai m'ha agradat.

El veia molt insegur amb la pilota als peus. I les seves passades llargues sempre anaven a un jugador contrari. Si a més, en podem treure uns calerons...

Anònim ha dit...

Per cert, a veure si actualitzem una mica la web, que avui s'ha fet el sorteig de la copa.

A la primera ronda (29 d'agost): partit únic al camp del Coruxo, un equip gallec que crec que està a tercera.

I a la segona ronda: altre vegada a fora de casa. Ens tocarà visitar el camp del Puertollano o dels nostres amics de LINARES!!!

VENJANÇA!!!!

Anònim ha dit...

El coruxo no tinc personalment ni idea, i si després toca el Linares nose si es allà o aquí , però revàlida esportiva amb aquest equip.Per cert, se sap el cost del traspàs d´Oscar Ramírez, ens agradaria saber-ho..

el puto amo ha dit...

pos ojala nos toke el linares, esta confirmado ke es alli, nostros vamos a coruxo i tbn iremos a linares con dos pares XD.
i ke pase lo ke pase los betulians iremos aciendo presencia alla donde vaya el badalona.

WWW.BETULIANS.CREARFORO.ES