06 de juliol 2007

Catalunya des del meu Diane-6 (cap.I)


Els fitxatges van caient amb comptagotes, així que no faré una valoració global fins que la plantilla estigui completada.
Fins llavors em dedico a recórrer diferents pobles de Catalunya amb el meu Diane-6 per descobrir diferents costums populars. L’altre dia vaig participar en una jornada castellera a Pinell del Solsonès i la veritat és que ha estat una de les experiències més desagradables de la meva vida. Em va tocar posar-me al segon nivell perquè malgrat la meva edat, els mestres castellers em van veure fort.
Els 5 minuts que va durar la construcció de l’edifici humà van ser desastrosos. Al tio que tenia a dalt li suaven els peus sense parar i desprenien una ferum putrefacte... A més quan aquest brut feia força per sustentar el de dalt se li van escapar vàries ventositats que vaig haver de suportar. L’esforç que deuria fer aquest individu tan desagradable li va provocar, a més, una evacuació d’orina involuntària que igualment va anar a parar damunt meu. Mai m’havia sentit tan indefens perquè com que tenia els braços ocupats no em podia protegir de cap manera...fins que vaig dir prou! Les vexacions a les que estava sent sotmès eren inhumanes així que, emprenyat, vaig fotre-li una mossegada a la cama d’aquest porc...Lògicament això va provocar la demolició del castell i tots vam acabar per terra barrejats entre si creant una estampa pitjor que la del Guernica... Jo i en Colegiado vam haver de sortir del poble per cames ja que la meva acció va fulminar les il·lusions de la colla que portava anys assajant aquest quatre de cinc amb folre i manilles. Doncs que s’haguessin dutxat, cony!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

No se quien coño eres pero estas como un cencerro.

Anònim ha dit...

El gran Garigot.

FEs-nos cinc cpentims dels fitxatges home, que no els coneixem de res.

Anònim ha dit...

ola soy de los betulians i os kiero informar del nuevo foro nuestro es www.betulians.crearforo.es me gustaria k entreseis i os registraseis i ableis de todo akello k kerais poko a poko se ira renovando el foro.
BADALONA A SEGUNDA A
BETULIANS SIEMPRE FIELES

Anònim ha dit...

Sabrem que la temporada que ve seguirem almenys a la Avinguda de Navarra, si l´Ajuntament s´afanya potser ens quedaran poques al camp del centenari, ja veurem, però algú sap els preus dels abonaments per la propera temporada o quan el club ho farà públic.Se que molta gent ha dit que quan el Badalona estigui a 2A es farà soci, però i perquè no ara, explique´m a la gent el que hem disfrutat aquests últims anys, el club faria bé en promocionar-ho més com fa el bàsquet amb anuncis, pancartes als carrers...A Badalona hi ha molta gent de Futbol, hem d´arribar a aquesta gent, pares, fills, equips de futbol 11, futbol sala...hem d´anar als coles a promocionar-ho com una forma de reunió d´amics, de nens etc
Visca CF Badalona!

Anònim ha dit...

ola ''anonimo'' soy el aaron de los betulians el del megafono en sant adrian.
i tio te doy toda la razon yo partido i partido tbn doy la vuelta al kampoi del badalona preguntando a todo el mudno si se kiere venir a kantar i animar al badalona. te dejo mi msn.pk por aki no me entero de nada o registrate en el foro de los betulianns

aaronbetulian16@hotmail.com
www.betulians.crearforo.es