24 d’agost 2009

Necessitem un psicòleg urgentment!


No em preocupa tant la derrota contra l’Europa com la falta de confiança que es transmet des del nostre propi club. A la pàgina web hi ha la classificació provisional de la lliga que comença el proper diumenge i si us fixeu ens hem posat.....sisens!!!!! O sigui que ni nosaltres mateixos ens creiem que puguem fer la lligueta d’ascens. “Home Garigot, és que està ordenada alfabèticament”, em direu. Doncs desaprovo aquest sistema! La classificació de la jornada zero és l’única que podem manipular i si som incapaços d’establir un criteri que ens situi líders destacats és que hem de fer una cura ràpida d’autoestima.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Com va quedar el Badalona dissabte? Va perdre, dieu?

Em sembla una broma, tot plegat...

Anònim ha dit...

Aquest any no tinc gaires esperances en l´equip, són molts desenganys seguits, veurem si podem aconseguir finalment el nostre somni com a ciutat del club i donar-lis una lecció a la política decepcionant d´aquesta ciutat.

El socis? algú ho enten? quina pena d´explicació.

Sort Manolo González, que es m´han parlar maravelles com a persona i tècnic.

Anònim ha dit...

Se podra entrar con el carnet de la temporada pasada?

Dunkelwolf ha dit...

Al club em van dir que fins al 10 de setembre no podrem renovar l'abonament, i que al primer partit podem anar amb el carnet de l'any passat.

No em preocupa massa lo del partit contra l'Europa, és cert que la segona part va ser horrible, però són els típics partits plagats de juvenils i on l'entrenador fa proves.

Per cert, em va encantar l'Iván Mateo, per fi tenim un xutador de faltes de veritat.

Ànims a tots!!

Anònim ha dit...

La web del Badalona encara ni ha posat la crónica de l'Europa. Quina imatge més penosa que donem.