28 de setembre 2008

Som un club d'inútils

Avui ha quedat novament palès que, malgrat la meritòria victòria, l’excessiva pressió continua sent el principal problema de l’equip. Les nostres dificultats no són tan futbolístiques com filosòfiques, així que entre tots hem de canviar el discurs per relaxar els nostres adversaris. Hauria d’anar per aquí:

-Hem fet un equip mediocre tot fitxant les restes que no han volgut els conjunts de segon nivell, així com futbolistes que ja havien donat per acabada la seva carrera.

-Pel que fa al míster, és un germà bessó d’en Miguel Álvarez que feia d’animador social a un casal d’avis de Santa Perpètua.

-L’equip ha estat golejat i humiliat pel Seagull en els 10 partits d’entrenament que hem jugat.

-Els futbolistes i cos tècnic es passen les sessions tàctiques jugant al “Sing Star.”

-El projecte del nou estadi ha patit una petita reestructuració ja que passarà a ser multifuncional. Està pensat perquè quan d’aquí a quatre anys militem a la primera regional, els caps de setmana que juguem fora s’hi puguin celebrar gimcanes, campionats de bitlles així com multitud de barbacoes i calçotades.

Crec que si aquest nou discurs arrela amb força, d'aquí a res ja anirem líders. Jo hi contribuiré canviant l’actual compte enrere per un altre que marqui el dia del descens a tercera divisió.
A la merda el Badalona!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Yo si creo que podriamos haber fichado mejor. Ole Pons, alguien me puede decir porque se marchó?

Anònim ha dit...

Laly:
Penso que el partit d'ahir va ser força animat, la veritat és que l'actitud del jugadors és molt bona, però per a mi per sobre de tots destacar el paper tant important que té Antonio Robles, ahir va ser con un pulmó, fixar-me també en l'espectacualr actuació de Cerveró, res al que no ens tingués ja acostumats, però és increible l'estat de forma en què es troba aquest jugador. De tota la resta dir que només falta una mica d'espurna per acabar de lligar l'equip, però que no trigarà en arribar.
El que si volia era fer una reflexió als Betulians, que sempre es queixen de que la resta del públic no s'implica amb ella per animar els jugadors, i per una vegada que ho aconsegueixen, resulta que en menys de trenta segons se'ls hi acaben les forces i que no em diguin ara que es passen tot el partit animant per que no és així, llavors ja no sé el que volen!!!!
Quin super porter que tenim, cada dia em sorprèn amb alguna aturada impossible, força ´Ruben Martínez!!!!
Salutacions!!!!

Anònim ha dit...

estic amb la Laly. M'està agradant molt Robles. Per no parlar del porter que tenim. Diumenge toca guanyar!!

Anònim ha dit...

Primer i únic partit que em perdré aquest any.

almenys no em vaig perdre una golejada.

Garigot, no siguis tan pessimista, cullons! Aquest equip anirà cap amunt, ja ho veureu!

Per cert, creieu que en Rubén l'any que ve seguirà al Badalona? Jo crec que té nivell per estar més amunt que 2a B, sincerament. Aviam si li fem un favor i pujem.

Visca el BAda.

Llucià Garigot ha dit...

Però si sóc el més optimista de tots!!! L'únic que dic és que per baixar la pressió dels nostres futbolistes hem de transmetre un missatge pessimista de portes cap a fora per tal que els nostres rivals es relaxin! Però jo no dubto que l'any vinent hi haurà un Badalona-Espanyol a segona!!

Anònim ha dit...

No fotem senyor Garigot un Badalona-Espanyol

Jo desitjo un Girona-Badalona ( si es que el Girona no puja a 1 i es manté a la 2A).

Bon partit contra el sant andreu, som-hi Badalona cap a la victoria a les illes.

Anònim ha dit...

Jo al Girona no el vull veure ni en pintura, és un equip i una afició que mai m'ha caigut bé....

Espanyol-Badalona per l'any que ve!

Anònim ha dit...

¡Espanyol-Badalona, no home,!

Per cert, la tele esta que fica fum, partit dissabte a les 12.30h o els divendres nit per TCV, futbol de 2B? ...Ja veurem

Anònim ha dit...

Repeteixo el dubte: paga la pena ingressar 3.000 euros per cada partit si amb això es deixa el camp buit i l'afició enfadada?

No ho crec.

Anònim ha dit...

Acabo de llegir que en Sergio Cirio (que l'any passat jugava a la primera divisió grega) ha fitxat pel Prat.

Ja sé que aquest any s'han fet molt bons fitxatges a la davantera i que el seu lloc està ben cobert...però m'hauria agradat recuperar-lo.

Anònim ha dit...

Sóc bon amic del Manolo Márquez, l'entrenador del Prat, que havia entrenat el Sergio Cirio a l'Europa. Em consta que li agradava molt. Segurament per això se l'ha endut al seu equip.
Per cert, a mi els dos jugadors que m'agradaria recuperar són Òscar Ramírez i Dani Martí. No sé com li va al primer d'ells, al Sevilla Atlético (de fet, no sé si segueix en aquest equip). En Dani Martí sí que ho està fent molt bé al Sant Andreu: n'és el capità.
Una abraçada a tothom i a veure si engeguem lo de la Penya Garigot! M'ofereixo per fer-ne l'himne!

Anònim ha dit...

A mi també m'agradaria recuperar en Dani Martí. En canvi, l'Òscar Ramírez mai m'ha agradat (recordo quan feia aquelles passades llargues que mai arribaven a ningú). Suposu que no hi entenc gaire, doncs no només segueix al Sevilla At. (2ª A), sino que n'és titular.

Veig que en Jordi Ferron es torna a quedar fora de la convocatòria.

Demà aniria bé aconseguir la victòria, per a apropar-nos a la zona alta. Sóc optimista.