14 de setembre 2008

Oferta exclusiva!!


Aquells que properament aneu a retirar el carnet de soci rebreu de regal el colador exclusiu del Badalona! És ideal per filtrar tot tipus d’espècies líquides i sòlides que podran travessar sense oposició tots els forats d’aquest inigualable utensili. El colador és utilitzat a les cuines més sofisticades i prestigioses del país, com a la coneguda cadena de mariscs Moncho’s.
Així doncs, ja no teniu cap excusa per no renovar el carnet, ja que a banda de pertànyer al millor club del món, gaudireu d’una eina de cuina que serà l’enveja de les vostres amistats quan organitzeu sopars a casa!


31 comentaris:

Anònim ha dit...

ay que haurem de retirar el contador de la dreta...

Anònim ha dit...

encara manca temps per a perdre la il·lusió!

La penya Garigot és optimista.

Amunt!

Anònim ha dit...

en serio regalan algo por acerte el carnet?
algo bueno tenia que tener esto de
ir al banco..jajaja

Anònim ha dit...

no regalan nada... solo te vinculan el carnet a una cuenta corriente de la entidad que quieras.

Simplemente perder un rato una mañana.

Anònim ha dit...

diumenge a les 12!!!!

ja comencem a veure els convenis dels equips balears. Això s'hauria de criticar!!

Llucià Garigot ha dit...

Quina mala jugada! Ja comencen a fotre'ns en horari d'equip amateur o femení...En fi, hem de guanyar igualment.
Aquesta setmana parlaré de la possible penya Garigot que alguns reclameu!! Així desviem una mica l'atenció de la desfeta a Benidorm.
Endavant les atxes!!

Anònim ha dit...

Seria interessant que l´equip reaccioni el diumenge.

El club va com va, nul.la política de joventut, web desinformada, carnets a la una entitat bancària,

Som-hi!!!!!

Penya Garigot ja!

Anònim ha dit...

Penya Garigot en forma de comunitat virtual ja! hem d'impulsar una mica la veu del soci, aviam si no és una simple utopía jeje

Quina merda això dels balears, n'estem farts, no ens hi podem negar?

Anònim ha dit...

Jajajajaja! Impressionant la web del club: demanen disculpes perquè, per uns problemes tècnics, algunes seccions trigaran a actualitzar-se… ¿Però quan ha estat actualitzada correctament aquesta web?
Respecte a la Penya Garigot, fem-ho ja!
Garigot, digues alguna cosa! Per inaugurar-la, un bon sopar y, després, unes quantes copes en algún local de mala reputació, no?

Llucià Garigot ha dit...

Estic pensant la manera de fer una penya virtual. No sé si incloura-la en aquest mateix blog o a part. Algú amb coneixaments informàtics em podria donar un cop de mà?? Si és que jo amb la meva edat, segons què ja no ho controlo.
I pel que fa a l'acte d'inauguarció com sou, eh...ja pensant en trepitjar locals de dubtosa moralitat...Si voleu, a l'assamblea constituent podríem aprobar una derrama per cobrir aquesta despesa...

Anònim ha dit...

Bona idea jeje

Endavant aquesta penya, potser en un començament serem 10, però la caso n´irà creixent, esperem en tot cas que l´equip guanyi al santa Eulària.

Anònim ha dit...

Espero que quan funcioni la penya no us identifiqueu com a 'anònim'. Ja tinc ganes de conèixer els noms de molta gent que escriu en aquest bloc.

Anònim ha dit...

Garigot, jo si vols et podria ajudar d'alguna manera, tot i que els meus coneixements informàtics quant a creació de webs no són gaire extensos, no passo d'obrir el dreamweaver.

De totes maneres, el primer que hauríem de decidir és quin tipus d'agrupació volem montar. Quan ho vaig proposar va ser perquè vaig veure que a través d'aquest blog s'aglutinen unes quantes persones que opinen i intercanvien sensacions sobre el seu estimat club, i que això es podria potenciar amb una comunitat més o menys estable.

La plataforma del blogspot, per exemple, pot arribar a ser molt moldejable, jo vaig arribar a fer algunes planes molt currades per a la facultat, però no deixa de ser un blog, seria més interessant una web i tal, però això té un cost, és clar.

Penya Garigot sona molt bé, però.

Pel que fa al nom, Albert, jo em dic igual que tu, però tampoc crec que tingui massa importància. La veritat és que no sóc un aficionat exemplar dels que crida animant i tal, però estimo el Badalona i la idea de tenir una comunitat per mantenir-me al dia em sembla bé.

Anònim ha dit...

pel que fa a la web, li podríem vincular un fòrum extern, que això sí és fàcil de crear i personalitzar, hi ha diverses planes a internet. Si tinc una estona ja intentaré fer alguna cosa aviam que us sembla

Llucià Garigot ha dit...

Dunke,

seria interessant que poguéssim parlar per veure quin tipus de pàgina muntem. Passa'm el teu mòbil al meu correu: senyorgarigot@hotmail.com

Anònim ha dit...

Dunke, quan dic que "tinc ganes de conèixer els noms de molta gent" és de bon rotllo. Entenc perfectament que hi hagi gent que no vulgui posar el seu nom real. Al que em refereixo és a que, probablement, amb el nou web, bloc o el que sigui, els qui s'apuntin potser no podràn fer servir això d'anònim. I això m'agrada.

Anònim ha dit...

jeje sí ja sé a què et referies.

Esperem que sigui una espècie de Casa Gran dels escapulats...

Anònim ha dit...

se lo toman en serio i todo al final..vargameeee jajaj si aceis congas en el campo yo me apunto a vuestra peña si no...xddd

Anònim ha dit...

Això del carnet és una enserronada. He anat a la caixa de Catalunya hi he pagat 125 euros a la finestreta. Un senyor m'ha donat un rebut i m'ha dit que passés a una taula on una senyoreta, tan simpàtica com mentidera, m'ha lliurat el carnet i m'ha donat a entendre que era provisional i que no seria definitiu fins que no omplís les dades d'un full on hi havia de fer constar un número de compte bancari perquè, segons ella, potser el club, en un futur, faria la domiciliació dels carnets. Això és el que ella ha dit, però jo he vist que aquell full és la sol·licitud d'una targeta Mastercard.
Jo no vull una nova targeta de crèdit i ni la Caixa de Catalunya ni el Club de Futbol Badalona em poden obligar a tenir-la. Entenc, per tant, que el carnet que m'han donat ja és el definitiu, malgrat l'explicació confusa de la treballadora de la Caixa de Catalunya i és el que faré servir per entrar al camp. Espero que no hi hagi cap problema, perquè jo tinc un rebut conforme he pagat. He marxat sense signar i sense poder aclarir perquè aquella noia no explica clarament les coses.
I segueixo sense entendre com és que el club no ha anunciat res de tot això a la web.
C.A.M.

Anònim ha dit...

La veritat és que ha estat una mala maniobra per part del club...s'ha fet força malament el tema dels carnets... a més, què hi guanya el club amb aquest sistema?

no ho entenc.

Algú amb contactes a l'entitat té alguna explicació?¿

Anònim ha dit...

BENVINGUTS A LA TERRA.....CAMARA JUBILACIO.

Anònim ha dit...

Doncs m´estic pensant si fer-me el carnet

Anònim ha dit...

Què vols dir?

Val que és una mala jugada, però d'aquí a no fer-se soci només per això...

Per cert, algú em podria dir quants socis té el Badalona oficialment?

Anònim ha dit...

La gestió del club pel tema del carnet ha estat lamentable.

Però em sembla més lamentable la decisió de la tele " la seva", vaja, Televisió de Catalunya, és vergonyós que el futbol de 2B el passin a dissabte al matí, lamentable perquè coincideix amb partits de la canalla, perquè es pot considerar un dia laborable al matí, i perquè perd interés.

Ja que tan pais fan amb el Barça, que se´n fotin el concepte de pais i de Barça, i per una vegada els demés clubs passem d´aquesta tele que diu que és la nostra; no volem partits dissabtes!, i si no ens donen, no passarà res, l´última lliga que vàrem guanyar no ens van donar cap partit, no necessitem a aquesta tele per res, però toca els nassos haver de pagar cada soci del badalona a l´any euros a la tele pública perquè a sobre ens obliguin a anar un dissabte, bastant hem d´aguantar que amb els equips balears jugant el diumenges al matí.

Mai més amb la política de la obligatorietat imposada, el soci de l´esport català ( exceptuant Barça) no passa per aquesta forma de fer tele!

Anònim ha dit...

Com com com?

Tenia entès que seria Diumenge matí, i no dissabte tarda

Quina vergonya! Cullons, tornem a fer boicot a la tele, ja sé que 300.000 euros van molt bé, però això és vergonyós!

Punt i a part: a guanyar als eivissencs diumenge.

Anònim ha dit...

Dunkelwolf, dissabte al matí que és pitjor

Anònim ha dit...

el "parte médico" m'encanta, m'al·lucina, m'apasiona !

Anònim ha dit...

Jajaja! Si és que tenim una web que no ens la mereixem…

Anònim ha dit...

LLEÓ BADALONÍ:

"Parte médico": Mèncanten els dos últims comentaris, quan no s'informa perquè no s'informa i quan s'informa us enfoteu de la web, la veritat és que no n'hiha qui us entengui i més valdria que us anèssiu a pastar fang, perquè per tenir aficionats com vosaltres millor no tenir-ne.

I a veure si tan criticar la web i aquesta vegada triguem menys dels 20 minuts i 30 segons que es va trigar a començar a animar a l'equip o Batrem aquest rècord?


Amb Tot. Amunt Badaloooooooooooooooona!!!!!!!!!!!!!1

Anònim ha dit...

Amunt...

Quin partit, què frustrant!!!

Vinga, menys enfrontaments i més discussió constructiva!

Garigot, la penya!

Anònim ha dit...

A mi m'ha agradat el partit. El Santa Eulàlia s'hauria pogut avançar, però hem sabut reaccionar i hem vist minuts molt bons.

També m'ha agradat en Sergio Torres.