19 de novembre 2007

Virus detected

Escric aquestes línies des d’un cybercafè ja que l’altre dia, mentre consultava una pàgina de botànica, em va entrar un virus que està fent estralls al meu disc dur. I això que tinc la versió actualitzada del Norton 1996!
Al Badalona li passa una cosa similar, no sé si per culpa d’un altre virus, d’un hacker o d’un troià però estem pitjor que el meu ordinador.
Desconec si la solució és fer un “format c:” o un “checkdisk” però com algú no trobi ràpid un antídot em veig passant un Nadal igual de trist que quan em vaig assabentar que els Reis eren els pares. Ho vaig descobrir afegint unes gotes d’arsènic al vi que suposadament s’havia de beure una de ses Majestats a la nit màgica. No vegis com anava mon pare al dia següent...
El més important ara és que mantinguem l’esperança, confiem en...en...d’això...confiem en....ara no hi caic...no ho sé...confiem i ja està tu!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja ho pot ben dir senyor meu... Almenys confiar
que el encarregat de fitxar jugador d´hivern, no
sigui el mateix que el que ha fitxat al estiu...

Deu ser aquest el que té un virus! Si més no
seguirem anant al camp... Si més no per fer unes
"rises"... perque deu n´hi do amb el Castelldefels.

Em van sembla una banda, pero tot i axó, ja ho veu.

Ai l´Encinas, en Ramírez, Piti, Montii companyia...

Anònim ha dit...

Quin diumenge fatal! El Badalona en guanya 2-1 i li empaten en temps addicionat!!! i Aldosivi, el meu equip d'Argentina guanya 2-1 i també li empaten, de penalty i als 5 de temps afegit! Putadas del futbol, dels cors partits... ara ve la saga de partits enfora i només es pot anar cap amunt...agafar una ratxa tipus Julià i enfilar-se a la cima...i de passada allunyar-nos de l'infern.
edu en bdn

Anònim ha dit...

Laly:
Mal resultat el del partit del diumenge però de totes maneres es van crear més ocasions que en altres partits i almenys vam veure una mica més de futbol, llàstima d'ocasions com la del Santi Amaro al final de la primera meitat o la del Rubén Casado abans del segon gol del Castelldefels. Ara toca la remontada cap a les posicions altes de la taula no ens podem conformar amb menys.
Salutacions!!!
Visca el CF Badalona!!!

Anònim ha dit...

Primer hem d´analitzar quin sostre té aquest equip, i a partir d´aquí exigirem el que toqui.
Des del club l´objectiu era estar adalt, si mirem la classificació no s´està produïnt, s´haurà de canviar algo llavors? o pel contrari encara queda marge, jo penso que encara queda marge, però perquè no s´esgoti definitivament hem de començar a sumar de tres en tres.
Visca el Badalona!

Anònim ha dit...

Es cert! falten jugadors però cada cas va ser diferent. Encinas va voler marxar ell, i Oscar Ramírez el va fitxar el Sevilla. Probablement pel que fa a la resta cadascú tindriem una travessa de qui s´hagués quedat i qui no. De totes maneres el que va fitxar l´estiu és el mateix que ha fitxat durant aquests darrers anys, hi sempre ha encertat. Jo crec que es mareix un marge de confiança per poder rectificar l´hivern no?

penyabogarde ha dit...

VINE A VEURE EL TEU BLOG AMIC

Anònim ha dit...

I tant.

Per exemple, el cas d'en Cascón, un crack a la Leonesa però que aquí no rasca bola. Massa desnivell entre guprs? pot ser...

Vaja, aquest diumenge el partit és molt important, ja que si perdem segurament ens col·loquem en zona de promoció...

Ànims cullons!!!

penyabogarde ha dit...

t'esperem molt i molt.

Anònim ha dit...

Laly:
Algú sap qui va marcar els gols del filial diumenge passat??
I del juveninl??
Gràcies!!!

Anònim ha dit...

este domingo vamos a animar a las chicas del femenino,alas 12 del mediodia..pòr si alguien quiere venir juegan en la ciudad deportiva del badalona.

Anònim ha dit...

Laly:

Segons el diari BNS:

La Salle 2 - Badalona juvenil 2
0-1 Jesús de penal al 28.
0-2 Triguero al 35.

Morell 0 - Badalona B 2
0-1 Ramon al 92.
0-2 David Suárez al 93.

De totes maneres, no cal que memoritzem aquests noms, ja que s'ha demostrat que no es compta amb els jugadors del futbol base.