22 de març 2009

Sol com un mussol

Aquest és l’últim cop que em connecto al blog fins a la propera jornada perquè si ho faig abans em sentiré més sol que la una. Hem guanyat, hem gaudit, hem donat espectacle....Això vol dir que ningú deixarà cap comentari fins que tornem a perdre. És un clàssic d’aquest lloc. En fi, no sé ni per què estic escrivint tant si no em llegirà ningú. Em noto sol, desemparat, orfe de lectors. Fins i tot en Col.legiado fuig de les meves carícies...
M’apuntaré a un viatge de l’IMSERSO per trobar el contacte humà i el calor d’alguna vídua amb ganes de reviure vells moments de glòria.
Fins a la propera derrota.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon joc, Bon resultat. A 4 punts del Sant Andreu a 7 del Sabadell, són uns quants però amb les jornades que queden es pot.

Necessari guanyar a Alcoi!

Som-hi Badalona! Encara somiem

PD: Feia goig veure la grada!

Anònim ha dit...

si a cada partit hi haguessin 3000 persones la cosa canviaria, amics...

Amunt Badalona!

Si els guanyem tots a casa encara es pot!

Anònim ha dit...

Vaig enviar un missatge a la web però el deuen haver llegit i no sé què més puc fer, però em fa mal d'ulls quan llegeixo "pert mèdic" Què vol dir que hi ha un metge que va de part? En català correcte un "parte" castellà és un "comunicat".
Oi que si?
Records.
Carme

Anònim ha dit...

Aquestes incorreccions no es poden permetre a la web!!! A mi, m´hagués agradat una web on apareguessin diferents idiomes ( Català, Castellà, Anglès...)

Continuo pensant, que si no es guanya cap partit fora, és totalment impossible fer el play-off

Ah! Per cert, diumenge va haver un magnífic ambient a la graderia i es va fer bon futbol, pero a fora de casa les coses no rutllen.

Apa AL.LOTS!!!

Diumenge a per totes!!! S´ha de guanyar a l´Eivissa!!!

JOEL!!!

Anònim ha dit...

Lleó Badaloní:

Estimada Carme, potser, sou tan puristes, que veieu castellanismes enlloc, ja que si no es pot dir "part mèdic", com és que surt a la plana en versió catalana de la seguretat social i també en la plana de l'U.D. Levante?

http://www.seg-social.es/Internet_2/Trabajadores/PrestacionesPension10935/Incapacidadtemporal/RegimenGeneral/Gestionycontrol/index.htm

http://va.levanteud.com/noticias/levante8249.html

Aquí et deixo la meva humil aportació.

I el diumenge 3-0 al Eivissa

Visca Badalona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dunkelwolf ha dit...

"Part" amb el significat de què parleu aquí no està acceptat en català; almenys així ho recull el DIEC.

De totes maneres, l'important és que la web almenys s'ha modernitzat i presenta idees força bones, al meu entendre.

Demà 3-0.

Amunt Badalona!

Anònim ha dit...

Demà s´ha de guanyar sí o sí.

Amb la victoria probable del Sabadell davant Sant Andreu o empat, a de guanyar el Santa eulalia al Lleida i la victoria del vil.larreal B davant l´Ontinyent, encara amb la nostra victoria ens podríem posar a tres punts.