05 de setembre 2010

El pitu, per quan arribeu a casa!


És del tot vergonyós el que ha passat avui a l’avinguda de Navarra! No ho dic pel joc de l’equip que a mi m’ha agradat malgrat l’empat. Ho comento per l’avís que ha hagut de fer en Molina per la megafonia: “es prega als socis que deixin de tocar el pitu”, ha advertit.

Es veu que alguns, nerviosos per la incertesa del resultat, han començat a jugar amb el seu fal·lus. Comenten que fins i tot alguns ho han fet amb el del veí…..Impresentable. Aquests del Sabadell aniran comentant que els aficionats del Badalona són incapaços de controlar la seva libido. I jo dic que menys practicar l’autoplaer mentre es veu el partit i més animar, que avui 50 del Sabadell han fet més soroll que tots nosaltres junts.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Em d'animar molt més perquè sempre domina la afecció visitant i així no anirem a cap lloc. Amunt badalona!

Anònim ha dit...

Una pregunta sobre els carnets.. aquest any com la cosa economica no va be en general, estic pensant agafar el carnet d´abonat i no el asambleari...

Pedria per sempre en número de Soci?

Algú em sap respondre?

Gracies

Anònim ha dit...

Quina alegria retrobar-vos Garigot! I quina raó teniu amb això de les tendències onanistes de la parròquia. De ben segur el sector femení estaria molt content si a casa també hi hagués aquesta animació!!!

De cara al partit de diumenge, a veure si ens deixem d'empats i xuminades que després fan falta els puntets!!!

Amunt Bada!

Anònim ha dit...

vamoooooooos
GRAMA 0 BADA 1

I de moment al play-offfff.
Visca el Bada!!!!!

Dunkelwolf ha dit...

No és perd el número de soci.

Jo l'any passat vaig tenir el d'abonat, i aquest any soci+abonat, i he recuperat el número.

Anònim ha dit...

Gracies Dunkenwolf